Umów się na jazdę próbną
Umów się na przegląd
Konfiguruj swoją Toyotę

Już 40 000 hybryd Toyoty na polskich drogach

27% całkowitej sprzedaży Toyoty w Polsce to hybrydy

2018-07-24

Hybrydy Toyoty są w Polsce coraz popularniejsze, a ich łączna sprzedaż w lipcu br. przekroczyła 40000 aut. Tylko w ciągu ostatnich 9 miesięcy polskie salony marki opuściło 10000 samochodów z napędem hybrydowym.

Od stycznia do połowy lipca br. Toyota sprzedała 8380 hybryd. Jeśli tempo się utrzyma do końca grudnia, rok 2018 przyniesie kolejny rekord sprzedaży tych aut. Obecnie pojazdy hybrydowe stanowią 27% całkowitej sprzedaży Toyoty w Polsce.

Najpopularniejszym modelem hybrydowym w Polsce jest obecnie Toyota C-HR Hybrid, którą w tym roku wybrało 2530 kierowców. Tuż za nią uplasował się Auris Hybrid, który może pochwalić się największą łączną sprzedażą spośród wszystkich aut hybrydowych dostępnych w Polsce – 15000 egz. Trzecie miejsce zajął RAV4 Hybrid, dostępny z napędem na przednią oś oraz na cztery koła (E-Four). Od początku roku kupiono 1799 egz. tego auta.

Na polskim rynku Toyota oferuje aż 7 modeli hybrydowych z 6 segmentów. Są to miejski Yaris Hybrid, kompaktowy Auris Hybrid w wersji hatchback i TS Kombi, średniej wielkości liftback Prius oraz ładowany z zewnętrznej sieci Prius Plug-in Hybrid, 7-miejscowy minivan Prius+, crossover Toyota C-HR Hybrid oraz SUV RAV4 Hybrid. W 2019 roku dołączy do nich również Toyota Camry.

Toyota C-HR Hybrid
Sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce

Narastająco

Rok Łącznie Narastająco
2004 48 48
2005 54 102
2006 60 162
2007 121 283
2008 89 372
2009 28 400
2010 195 595
2011 211 806
2012 480 1286
2013 1 532 2 818
2014 2 520 5 338
2015 3 820 9 158
2016 8 364 17 522
2017 14 196 31 718
sty- lip 2018 8 380 40 098
Łącznie 40 098
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota Auris Hybrid

Dowiedz się więcej

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych na stronie.

Zapamiętując odwiedzone strony pozwalają na lepiej dopasowane reklamy poza stroną Toyoty.